Re: Alex w Toruniu, sygnaturki

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_anna.mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 18:10:07 MET

In article <465o0k$1kr_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> Maciej.Kozinski_at_boa.uni.torun.pl writes:
>Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl) wrote:
>Ale nie maja. Nikogo na sile sie nie zmusza. A Twoja sygnatura czemu tak
>nagle sie odchudzila? Jeszcze niedawno byl tam PGP key. I juz usilujesz
>reedukowac innych?
Zanim ta sprawa ucichnie, chcialbym sprostowac jedna rzecz. W mojej
sygnaturce nigdy nie znajdowal sie klucz PGP. Wyslalem powyzsza informacje
do Macieja Kozinskiego, proszac go o pokazanie mi postingow w ktorych w
mojej sygnaturce znajduje sie klucz PGP. Odpowiedzi nie otrzymalem.
Wnioski pozostawiam jako cwiczenie dla czytelnika. :-)

>PS. Jak chcesz rozrzasac sprawy torunskie, to proponuje e-mail.
Probowalem, bez efektu
> \ Line added for make signature longer... /
To powinno byc: Line added TO make signature larger
                           ^^

Kresle sie po raz naprawde ostatni w tej sprawie.
ALex
PGP mail welcome

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics    |All a hacker needs
InterNet: flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_vm.cc.uni.torun.pl |is a tight PUSHJ,