Re: Emily w Toruniu

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_maloka.waw.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 17:02:02 MET

In article <465nj6$1kr_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>,
 maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl (Maciej Kozinski) wrote:

> Poza tym nikt nikogo nie zmusza np. do czytania Polipa i sciagania
>sygnatur razem z postingami. I bardzo dobrze. Jesli dl kogos tresc nie jest
>na tyle istotna, aby zaplacic za przeslanie sygnatury - nie bedzie czytal.
>I tez dobrze. Oszczedzi mu to pieniedzy i niewatpliwej przyjemnosci
>ogladania nagonki na kogos za dluzsza sygnature, dluzsze wlosy czy poglady
>niezgodne z pogladami wiekszosci. A NASK i tak swoje 1 czy wiecej zlotych
>za MB wezmie...

  Czy moglbys zdradzic przepis na wycinanie sygnatur z postingow?
Poniewaz do Maloki dzwonie z domu wiec jak najbardziej jestem
zainteresowany skroceniem czasu sciagania newsow.
PS. Twoje dluzsze lub krotsze wlosy mnie nie interesuje ale za Twoja
sygnature (i innych osob rowniez) ja niestety musze placic.
r(ycho)GLAB | rglab_at_maloka.waw.pl | Warsaw, Poland