Re: Prasa.pl

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 18 Oct 1995 - 14:57:34 MET

Wojciech Myszka (myszka_at_norka.immt.pwr.wroc.pl) wrote:

: lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) napisal:

Wywoluja po imieniu do tablicy, wiec nie bede udawal, ze mnie nie ma :)

: Jeden komputer DNS (plus secondary oczywiscie) znakomicie moze obsluzyc
: i setke domen. Nie trzeba trzymac ich w roznych miejscach. Choc warto
: zeby zarzadca lokalnej sieci mogl sobie zaglowac nazwami sam. To zycie
: ulatwia :-)

Sorry, ale jak mam miec np. pse.waw.pl i pse.poz.pl, to nie unikne zadnym
sposobem koniecznosci dokonania delegacji dla mnie z _obu_ NS'ow (waw.pl
i poz.pl), prawda? A liczenie na to, ze jakims paskudnym (paskudnym, bo
to IMHO bardzo kiepski pomysl) zbiegiem okolicznosci bedzie to ta sama
maszyna zakrawa na [censored].

: Szybciej sie routing rozleci. Domena 8.17.156.in-addr.arpa jest
: zajmowana przez kilka organizacji i jakos zyje.

Routing sie nie rozleci, bo ja mam dla calej tej sieci _jedno_ polaczenie
z Internetem (a wewnatrz niej potrafie zapanowac nad takimi drobiazgami).

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |