Re: Alex w Toruniu

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 13:54:56 MET

Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl) wrote:
: NB ile jest w tej chwili implementacji NFS 3.0? Ma byc w Solarisie 2.5,
: ale poki co jeszcze nie ma.

Oczywiscie - to byla tylko taka uwaga. Wiem, ze Alex pracuje
na SunOS 4 i o NFS 3 nie mam mowy.

: A poza tym o ile mi wiadomo sporo ludzi z Alexa korzysta i UDP im nie
: przeszkadza, choc jak wiadomo natura protokolow datagramowych jest
: blizsza LAN?MAN niz WAN (tego nikt nie kwestionuje!).

Jak duzo ludzi spoza Torunia ?
Jesli ktos np. z Krakowa uzywa torunskiego Alexa, to mu sie dziwie.
Ale to znaczyloby tez, ze na tego rodzaju usluge jest popyt.

Czy dostepne sa informacje n/t dziennego ruchu (transferow)
generowanego przez Alexa ?
I stosunku transferow wchodzacych do wychodzacych ?

: Z tego co mi wiadomo 2MB do Torunia ma byc jeszcze w tym roku, choc

Mysle, ze nalezaloby jak najszybciej.

Z drugiej strony z mapki zamieszczonej w materialach z konferencji
"Internet w Polsce" w referacie prof. Hofmokla wynikalo, ze NASK
planuje polaczenie Torunia przez Bydgoszcz laczem 64Kbps
zamiast polaczenia dotychczasowego. Zgroza !

Pozdrawiam,

--wojtek