Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 10:53:25 MET

Michal Krzeminski (mike_at_uucp.polbox.com.pl) wrote:

: Oj, Leszek Ci chyba skoczy do gardla...;)))

Nie przesadzaj :)

: co do pse.pl - po pierwsze, nie jestem pewien, czy Polskie SIeci
: Energetyczne

Elektroenergetyczne, jesli mamy sie trzymac konkretow.

: sa instytucja stricte tego slowa znaczeniu komercyjna (IMHO - nie!)

Chyba jestesmy komercyjni w taki samym stopniu jak TPSA (ktora wszak ma
domene tpsa.pl od duzo dluzszego czasu, niz PSE ma pse.pl), nie mowiac
juz o computerland.pl, malkom.pl czy ternet.pl

: drugie - nie pojawily sie, tylko zmienily nazwe z pse.waw.pl poniewaz
: rozbudowali sie o siec wezlow na terenie calego kraju i trzymanie ich
: w domenie .waw.pl bylo by chyba absurdem, wiec IMHO mimo calej slusznosci

Dokladnie taki byl powod. Nazwy typu host.poznan.pse.waw.pl bylyby zasluzenie
uznane za potworki

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |