Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 10:22:46 MET

On 11 Oct 1995, Darek Wichniewicz wrote:

> Oczywiscie nie z czystej filantropii, ale tez nie dyskutujemy nad tym, czy
> ATM ma prawo czy nie oferowac dostep do Internetu bezplatnie, tylko czy sa
> jakies racjonalne argumenty przeciw ISTNIENIU doment prasa.pl.
  ----
  Taak... Kiedys w prywatnej dyskusji z jednym z dziennikarzy korzystajacych
  z adresu pocztowego "kupionego" w ATM zwrocilem uwage, ze byc moze firma
  _sprzedajaca_ dostep pocztowy powinna tez oferowac wlasny adres. Tak, zeby
  redaktor X wypowiadajacy sie na liscie Y mial adres inny niz prezes ATM :-)

  Nie wiaze tych spraw (to znaczy mojego zdania wypowiedzianego kiedys
  tam) z inicjatywa, ktora dyskutujemy. Ale uwazam, ze jakies rozroznienie
  byc powinno.

  Mozna tak zreorganizowac system poczty na serwerze obslugujacym klientow
  aby kazdy dziennikarz wystepowal pod adresem swojej gazety. Nie widze w
  tym nic zdroznego, rekordy MX informuja dobitnie, ze redakcja nie ma
  polaczenia sieciowego, ale z poczty korzysta. I nie wazne jak.

  Dokladnie w ten sam sposob mozna zorganizowac strony WWW. Serwowane sa
  przez komputer dostawcy takiej uslug, ale dostep jest przez adres gazety:
  www.szpilki.***.pl

  Problem jest z tymi ***. Czy ma to byc prasa czy tez com (toc w koncu
  gazety to biznes), czy moze domena regionalna?

  Na ten temat toczy sie dyskusja wsrod czlonkow PSI (Polskiej Spolecznosci
  Internetu) - ale wynikow na razie nie widac.

  Dzieki ogromne dla Irka Neski, ze problem postawil nam, szrym uzytkownikom
  Internetu i Darka Wichniewicza za obrone tej idei.

  Wojtek