Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 08:14:43 MET

>Juz ktos inny chwalil za inicjatywe popularyzacji Internetu via
>dziennikarze (przylaczam sie). ALe niech ATM ustami p. Darka
>Wichniewicza nie udaje, ze chce to robic z czystej filantropii!

Oczywiscie nie z czystej filantropii, ale tez nie dyskutujemy nad tym, czy
ATM ma prawo czy nie oferowac dostep do Internetu bezplatnie, tylko czy sa
jakies racjonalne argumenty przeciw ISTNIENIU doment prasa.pl.

>Jakoz na propozycje ponizsza (ktora wg mnie trafia w sedno)...

>Czytamy, ze:

>czyli chodzi o zalapanie sie na wylacznosc dla pewnej akcji reklamowej.

Za kazda akcje reklamowa ktos placi. W tym przypadku placimy udostepnieniem
PRASIE - sieci i uzytkownikom sieci - PRASY. Moim zdaniem warto.

>Powtorze: z czystego altruizmu?

Powtorze: nie. Ale i dyskusja przesuwa sie na bok. ATM za swoj dostep do
Internetu placi. Placi rowniez za dostep np. dla swoich pracownikow (jak
wiele innych firm). W naszym interesie (jako providera uslug sieciowych)
jest popularyzacja informacji o sieci - stad pomysl z serwerem dla prasy.

Pytanie: czy wszyscy sadza, ze budowa linii energetycznych nastepuje z
powodu zakulisowych interesow producentow zarowek?

Darek Wichniewicz