Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 21:27:18 MET

Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl) wrote:
: J.Kowalski_at_prasa.com.pl - Co to za firma komercyjna: "Prasa" ?
: J.Kowalski_at_prasa.atm.com.pl - To chyba bogata fabryka, jezeli byle robol
: od obslugi prasy hydraulicznej ma konto :)

Nie, to przecietna fabryka. Ma co prawda prase z mikroprocesorowym
kontrolerem, podlaczona do zakladowej sieci; robol ma tam konto, bo w koncu
gdzies trzeba slac nagany, ale ta prase ma tylko jedna!

: Wg. mnie duzo lepiej wygladalby np. alias mailowy: "gaz_wyb.prasa.pl"
: niz obecne "gazeta.pl". Nie upieralbym sie wiec za bardzo przeciwko
: domenie prasa.pl

Popieram. Domena w sam raz do wsadzenia wszystkich gazetek. Choc z drugiej
strony, moze jednak firmy (nawet wydawnicze) wtryniac rowno do .com.pl?
Skad ja biedny mam sie domyslec, gdzie w *.pl umieszczono np Centrum
Zdrowia Dziecka.

: > >>Celem dzialania jest przekonanie redakcji i dziennikarzy, ze z Internetu
: > >>warto korzystac, a przede wszystkim sklonic do PUBLIKOWANIA w sieci swoich
: > >>tytulow. Wydaje sie, ze jest to cel sluszny...

Hm, watpie zeby do tego doszlo. Pamietajmy, ze dziennikarze zyja z tego,
ze ktos im placi za to ze ich dziela czyta. A wy chcielibyscie za darmo..

: Przydaloby sie tez archiwum tematyczne artykulow prasowych - przynajmniej
: notatki z opisem tresci i wskazaniem na pelny tekst (+ przeszukiwanie
: przez WWW)

O, to pewnie odpowiada obu stronom.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |