Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 21:24:41 MET

SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl (Slawomir Mateuszczyk) wrote:

>przecietny czlowieczek (troche sie juz orientuje w internecie) i widzi
>adres:
>J.Kowalski_at_prasa.pl - zagadka: Co wtedy pomysli? -
> Ani chybi musi byc to jakis dziennikarz...
>
>J.Kowalski_at_prasa.com.pl - Co to za firma komercyjna: "Prasa" ?
>J.Kowalski_at_prasa.atm.com.pl - To chyba bogata fabryka, jezeli byle robol
> od obslugi prasy hydraulicznej ma konto :)

   No to z innej beczki. Ktos proponuje takiemu nieznajacemu kablologii
wejscie w internet. A ten na to: Aaaaaa.... tak latwo to nie ma. Nie zrobicie
ze mnie domokrazcy :) juz slyszalem o handlu sieciowym :))

albo J.Kowalski_at_prasa.pl hmmmm zagadka. do jakiej gazety on pisze ?
                             a moze to adres centrali skladu makulatury ?

J.Kowalski_at_prasa.com.pl aha. pisalo ze com to komercyjne. faktycznie, prasa
                            jest komercyjna.

J.Kowalski_at_prasa.atm.com.pl nie wiem co to jest atm, ale sie dowiem :)

Wniosek ? nie ma wniosku. gosciowi i tak trzeba udzielic instruktazu.
Bo skad moze wiedziec jak uruchomic modem, czy to ze musi na terminalu
napisac TELNET zeby sie gdzies dobic ?

>Wniosek:
> Prasa jest kategoria sama w sobie i trudno ja zaklasyfikowac jako *.org
>czy *.com - ani to organizacja (mniej lub bardziej formalna) ani firma

> Wg. mnie duzo lepiej wygladalby np. alias mailowy: "gaz_wyb.prasa.pl"
>niz obecne "gazeta.pl". Nie upieralbym sie wiec za bardzo przeciwko
>domenie prasa.pl

gaz_wyb. kolejne ostrzezenie o wybuchu gazu ? jak widzisz mozna przyczepic
sie wszystkiego. A moze lepiej user_at_wyborcza.prasa.com.pl ?
choc osobiscie wolalbym user_at_GW.prasa.waw.pl . przynajmniej wiem ze
wyborcza ma swa siedzibe w warszawie :)
Prosze sie sie tylko nie czepiac skrotu GW , bo na intuicje i tak
nie wpadlbym na zaden skrot czy to gazeta (bo niby jaka ? moze gazeta
codzienna?
) albo gaz_wyb . a czemu nie gaz-wyb albo gaz.wyb ?

>i szpiegostwie sieciowym). Otoz okazuje sie, ze dziennikarze nawet powaznych
>pism szukaja tylko taniej sensacji w Internecie. Zgadzam sie, ze jest kilku
>fachowcow, ktorzy wiedza o czym pisza, ale to ci pozostali robia duzo halasu
>i sieja panike. Boje sie, ze namawianie osob w sumie przypadkowych do
>korzystania z Internetu zaowocuje lawina artykulow, ktore bardziej zaszkodza
>sieci niz jej pomoga.

  Podobno internet ma byc dla wszystkich. skoro dla wszystkich wiec
czemu nie dla dziennikarzy ? wczesniej czy pozniej oni tez wejda w ten system.
Im wczesniej tym lepiej. No coz. moga sobie chrzanic, i szukac sensacji,
ale tez moga pisac cos co sie innym przyda. Zalezy to od tego, czy _IM_
internet bedzie do pracy i ew. zabawy potrzebny czy tez nie. Im wczesniej
wejda w temat, tym szybciej zauwaza potrzeby. takie jest moje zdanie.

pozdrawiam,
                          oOOo
                 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |