Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Piotr Pogorzelski (ppogorze_at_jukebox.ippt.gov.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 15:46:31 MET

In article <9510101325.AA17216_at_merkury.atm.com.pl> darekw_at_atm.com.pl (Darek Wichniewicz) writes:

(...)
  ppogorze_at_... pisal:

 DW> To tez istnieje domena edu.pl, choc NASK nie rozdaje nikomu nic za darmo,
 DW> pieniadze na budowe sieci poszly z KBN, czyli budzetu, czyli (miedzy innymi)
 DW> moich podatkow. ATM rozdaje dostep do Internetu prasie za darmo, finansujac
 DW> to z wlasnych pieniedzy.

Chodzilo mi o to, ze uzywajac slowa np. prasa.pl
sugerujesz, ze ta wlasnie instytucja/firma jest reprezentantem prasy w
Polsce (przynajmniej w internecie), co nie jest prawda.
Dlatego osobiscie wybralbym (przerabjajac troche pomysl Jarka Rafy)
ATM Dla Prasy (adp.com.pl).

A porownywanie ATM do KBN to chyba mala przesada. Poza tym chodzilo mi
nie o to skad ida pieniadze (zamiast nauka.pl powinienienem napisac
nauka.com.pl), a jedynie jaka grupe reprezentuje dany adres.

Dlatego zrozumialbym ADP.pl ale nigdy prasa.com.pl .

--
piotr pogorzelski				ppogorze_at_ippt.gov.pl