Re: [Q] Ftp

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 18:01:46 MET

Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl) wrote:

> .. Jakby co, to prosze mnie nie bic -:)
> Czy UN*X na Sunie (w ogole nie lubie UN*Xow !) nie potrafi przypadkiem
> odlozyc zadania w tlo metoda CTL-Z i "bg" ? To mi sie akurat w shellach
> podoba ! (SCO NIE potrafi).
Nie do konca. Po ^Z bg proces traci dostep do terminala i jak sprobuje
cos przeczytac lub wypisac na terminal dostanie sygnal odpowiednio SIGTTIN
lub SIGTTOU. Domyslna akcja na te sygnaly to zawieszenie procesu.
Malo ktory program przechwytuje/ignoruje te sygnaly.

> Pozdrowienia - Gotfryd

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16