Re: Megabajt za zlotowke lub centa

Autor: Slaw NY (slawny_at_aol.com)
Data: Tue 26 Sep 1995 - 16:25:07 MET

Problem o ktorym piszecie jest widoczny i w usa. W szkole mozesz miec za
darmo internet bo... placisz za szkole ale i to nie gwarantuje jeszcze
niczego.
Szkoly nie chca dawac latwa reka dostepu do internetu ale powstala cala
grupa sieci komercyjnych gdzie za oplata korzystasz z int.
Za 20$ na miesiac mam serwis PIPELINE bez ograniczen czasowych.
Ten list pisze z 2 sieci AOL AMERICA ON LINE ktora jest nieco drozsza ale
bardziej rozbudowana. Dostep do internetu zapewnia mi moj domowy PC
a oplata za telefon jest tylko za polaczenie 8 centow bez limitu
czasowego.

to tyle 3majcie sie
slawny_at_aol.com
slawek_at_pipeline.com