Re: Modemy na liniach "wysokiej czestotliwosci"

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_kubus.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 17:15:57 MET

> Prawdopodobnie chodzi Ci o linie na koncu ktorej jest jakis demultiplekser
> i robi "z jednego druta np. cztery" - nie wiem dokladnie jak brzmi nazwa

Nie wiem, co Pan Wojtek ma u siebie, lecz podejrzewam, iz jest to linia
"na nosnej", gdzie sygnal jest przesylany podobnie jak sygnal stereo.
Praktycznie wyglada to w ten sposob, ze sygnal drugiej lini jest sygnalem
modulujacym czestotliwosc podnosna (jaka czestotliwosc - nie wiem, niech sie
wypowie ktos z TPSA). Nie mam zielonego pojecia, jak to to wspolpracuje
z modemem, lecz podejrzewam, ze nic z tego nie bedzie. Podejrzenie to opieram
na fakcie, ze zwykly fax na takiej linii nie zadziala

--
-- Artur Czechowski
-- finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for more info.