Re: Modemy na liniach "wysokiej czestotliwosci"

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Sun 24 Sep 1995 - 11:00:23 MET

>On 21 Sep 1995, Wojciech Myszka wrote:

> O ile sie orientuje takie rozwiazanie bylo (bywa ??) stosowane gdy brakuje
> linii a koniecznie trzeba zalozyc komus telefon. Wowczas po jednej parze
> drutow mozna organizowac wiecej niz jeden kanal przesylu informacji.

Uzywam od roku 2 * PCM 4 (z jednego - robi 3 do uzytku bo jeden oddaje sie
wlascicielowi drutu) i jest O.K. lacze sie w SLIP'ie na 19600 a bede
probowal na 28000. Mozna tez dzieki PCM (2,4 i wiecej) zalatwiac problem
dzierzawienia linii, co jest tansze niz polaczenie komutowane (i szybsze).
Nie Wierzcie w bajki ze sie nie da itp.

Zaznaczam ze ne mam zadnego zwiazku z T.P. s.a.

Bogdan

P.S.
Ostatnio niektore TP s.a. wydzierzawiaja uzadzenie - a zakup nie jest tani.
Okolo 3500,- + vat za PCM-4.
Bogdan Haehne

Silston S.A. Rzeszow
mailto: haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl
voice: 017-627-927
Fax : 017-621-875