Re: Krzaczki w "Received" - Trumpet czy Netscape?

Autor: Jacek A. Ponarski (ponarski_at_aecom.yu.edu)
Data: Mon 11 Sep 1995 - 18:48:06 MET DST

In article <Pine.LNX.3.91.950910093256.10870A-100000_at_uucp.polbox.com.pl>,
Michal Krzeminski <mike_at_polbox.com.pl> wrote:

> Owszem, scenariusz ktory opisales jest bardzo czesty - ale mozliwa jest
> jeszcze inna jego modyfikacja - tak jak mam to zrobione u siebie. W
> zwiazku z tym ze logujacy sie user nie wpada bezposrednio na maszyne unixowa,
> adresy (np. slip01...) przydzielane sa na podstawie terminala - ttyp1
> dostanie zawsze slip01, ttyp2 slip02 etc etc. Ale to w sumie na jedno
> wychodzi, tyle, ze w przypadku malego obciazenia maszyny mamy szanse
> dostac ten sam adres :)

mozna zrobic jeszcze inaczej, tak jak mam u siebie. Mam ppp server
(netblazer) ktory danemu urzytkowinikowi przedziela tzw. ip pool. Ten ip
pool np jest ustawiony u mnie na 60 ips. Jest kompletnie uniezalezniony
od lini telefoniczynicznych czy tez terminalow. ips sa wybierane
randomicznie.
To juz tak dla ciekawosci 8-)

Jacek A. Ponarski, Albert Einstein College of Medicine, RIT
ponarski_at_aecom.yu.edu, Bronx, NY. http://micro6.trincoll.edu