Re: Spis dawnych glosow ZA

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Tue 25 Jul 1995 - 18:24:02 MET DST

On 25 Jul 95 at 12:43, Szymon Sokol wrote:

> Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl) wrote:
>
> : Skoro istnieje algorytm zakladania grup, to dlaczego nie zakladac ich
> : automatycznie. Niech ludzie zajma sie rozsadnym dobieraniem kryteriow
> : (to jes np. wzor na wystarczajacy warunek do zalozenia grupy badz jej
> : wywalenia). A reszte niech robia komputery.
>
> A jak komputery beda sprawdzac, ze kryteria sa spelnione? Trzeba by zliczarke
> do glosow zrobic, i sprzac ja z USENETem. Zrobisz? Bedziesz sprawdzal
> *automatycznie*, czy to nie sa fake-maile?

Jasne, ze maila mozna oszukac. Dokladnie tak samo, jak administratora
USENET. :-)
Mysle nawet, ze w praktyce to administrator raczej rzadko sprawdza,
czy adres nie jest oszustwem.
I powiedz mi, ktore czynnosci, ktore wykonuje administrator nie sa
mozliwe do wykonania przez komputer.

--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo