Re: Spis dawnych glosow ZA

Autor: Marcin Wichorowski (wichor_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 16:36:10 MET DST

Michal Mosiewicz wrote:

>Mysle nawet, ze w praktyce to administrator raczej rzadko >sprawdza,
>czy adres nie jest oszustwem.

Mimo wszystko administratora jest chyba trudniej oszukac
niz komputer.

>I powiedz mi, ktore czynnosci, ktore wykonuje >administrator nie sa
>mozliwe do wykonania przez komputer.

Np. picie kawy :)

A tak na serio, to administrator oprócz utrzymywania
systemu "przy zyciu" musi go od czasu do czasu "popchnac"
do przodu. W mniejszych spolecznosciach pelni czesto
rowniez funkcje komputerowego "guru" i pomaga ludziom w
walce z ich komputerami.
Nie twierdze, ze tak bedzie zawsze, ale na razie jest
wlasnie tak.