Re: Serwery FSP

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_maloka.waw.pl)
Data: Tue 18 Jul 1995 - 16:12:33 MET DST

In article
<Pine.HPP.3.91.950716195838.24461A-100000_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl>,
 Wojciech Myszka <myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wrote:

> Rozumiem natomiast, ze chodzi o problem urywajacych sie transferow ftp.
> W dokumentacji http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/tool/tool.html
> W rozdizale o ftp jest informacja jak sobie mozna z tym problemem radzic
> (protokol ftp pozwala wznowic przerwana transmisje). Jezeli nie o to -
> przepraszam.

> Wojtek

  Zgadza sie - chodzi o przerywane polaczenia.
Dzieki za URL. Calkiem sporo informacji. Czy jest mozliwosc
sciagniecia calosci w jednym kawalku w postaci np. tekstu? Niestety
dzwonie z domu...
  Pytalem o FSP gdyz w FAQ dla FTP ktory udalo mi sie gdzies znalezc
nie bylo wzmianki o mozliwosci wznowienia transferu, a jako lekarstwo
na ten problem podawany byl wlasnie FSP.
  Teraz tylko wypada znalezc jakis program 4Windows ktory umozliwia
wydawanie dowolnych polecen w czasie polaczenia.

Dzieki jeszcze raz
rycho
r(ycho)GLAB | rglab_at_maloka.waw.pl | Warsaw, Poland