Re: Serwery FSP

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 16 Jul 1995 - 20:02:32 MET DST

On Sun, 16 Jul 1995, Ryszard Glab wrote:

> Jesli nie ma takowej listy to moze ktos wie czy asic.ict.pwr.wroc.pl
> udostepnia FSP? Niestety dzieki Telekomunikacji Polskiej SA kombinacja
> FTP + SLIP + telefon jes bardzo stresujaca.
  ---
  Wydaje mi sie, ze nie udostepnia. Tomek Surmacz, jezeli jeszcze jest,
  na pewno odpowie kompetentnie.

  Rozumiem natomiast, ze chodzi o problem urywajacych sie transferow ftp.
  W dokumentacji http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/tool/tool.html
  W rozdizale o ftp jest informacja jak sobie mozna z tym problemem radzic
  (protokol ftp pozwala wznowic przerwana transmisje). Jezeli nie o to -
  przepraszam.

  Wojtek