Re: Serwery FSP

Autor: Hubert DEPESZ Lubaczewski (DEPESZ%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 18 Jul 1995 - 17:44:06 MET DST

On Tue, 18 Jul 1995 16:23:15 +0200 Ryszard Glab said:

> Zgadza sie - chodzi o przerywane polaczenia.
> Pytalem o FSP gdyz w FAQ dla FTP ktory udalo mi sie gdzies znalezc
>nie bylo wzmianki o mozliwosci wznowienia transferu, a jako lekarstwo
>na ten problem podawany byl wlasnie FSP.
>rycho

zawsze mozna skorzystac z mozliwosci bitftp. jak do tej pory NIGDY nie zdarzylo
 mi sie, aby plik ciagniety bitftp przyszedl nie w calosci. nie wiem na czym to
 polega, ale bitftp nigdy nie pada. dostep jest prosty. trzeba wyslac list do
bitftp_at_plearn z komendami ftp. spis komend mozna dostac wysylajac do bitftp
list z komenda help. i to na tyle. jako ciekawostke powiem, ze jesli chce sie
pliki dostac do serwera poza siecia bitnetu, bitftp przysyla jeko maile uue.

| Hubert DEPESZ Lubaczewski : |
| Email : depesz_at_plearn.edu.pl, winnie_at_mercury.ci.uw.edu.pl |
| Smail : p.o.box 83, 02-495 Warsaw 122 Poland |
| Phone : 48 2 6626141 |
| http://venus.ci.uw.edu.pl/users/depesz/index.html |