Re: Artykul w Gazecie

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 Jul 1995 - 16:16:45 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:

: > PS : Najbardzej rozbawily mnie fragmenty o IRC i VR.
: >
: A ja akurat co do IRC-a sie zgadzam. Nie raz mialem okazje widziec o czym
: gadaja na IRC-u studenci - z mojej domeny i nie tylko.

No i widzisz... Juz sa efekty tego artykulu :-)
Z IRC jest tak jak i z calym Internetem - moze tam i jest troche durniow
co nie tyle rozmawiaja o seksie (bo to nie jest problem), co wyklinaja,
kopia, banuja, etc... Ale to jest tylko niewielki procent. Pozostali
siedza sobie spokojnie i rozmawiaja (czasem i o seksie). Problem w tym
ze najgorsze chamstwo jest na #polska, a tam wlasnie kieruje swoje
kroki `nieuswiadomiony' uzytkownik IRC :-)

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND