Re: Domena gazeta.pl

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 Jul 1995 - 16:13:06 MET DST

> [...]
> From: Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Domena gazeta.pl

> Maciej> Proste. Bo Gazeta Krakowska nie stworzy takich domen jak:
> Maciej> Gdansk.Gazeta_Krakowska.pl Opole.Gazeta_Krakowska.pl
> Maciej> Katowice.Gazeta_Krakowska.pl a GW, stworzyla i bedzie rozwijac
> Maciej> to dalej.
>
> Non sequitur to sie chyba taki argument nazywa, czy jakos tak. Czy
> gdyby domena sie nazywala, na przyklad, gazwyb.pl, to juz by nie mozna
> bylo robic poddomen opole.gazwyb.pl itd?
Najpierw czytaj dokladnie a potem odpisuj.
To jest odpowiedz na pytanie " (Dlaczego to niby Gazeta
Wyborcza ma miec domene "gazeta", a nie np. Gazeta Krakowska, co?"

> Maciej> Zmiana istniejacej domeny pokazala by wszystkim, ze Internet
> Maciej> to rzecz niepowazna, w ktora nie warto inwestowac, bo i tak
> Maciej> wszystko ktos z dnia na dzien moze zmienic.
>
> Huh????? Ze co prosze? Znaczy co, macie zagwarantowane w Radzie
> Miasta, ze jak przeprowadzicie redakcje, to ulica Czerska pojdzie tam
> za wami?
Nie, ale dlatego przeprowadzenie redakcji to bardzo powazna decyzja i
kazdy woli takie decyzje podejmowac sam, niz zeby to zrobili za niego.

> Oczywiscie, bledem bylo nadanie takiej nazwy na poczatku, ale prosze
> mi nie mowic, ze jakis klient zrezegnuje z internetu tylko dlatego, ze
> innemu klientowi adres sie zmienil, bo dopiero to jest niepowazne.
Nie pisalem ze zrezygnuje, ale ze sie nie zdecyduje. Tak jak wiele
zachodnich firm dlugo nie wchodzilo na polski rynek, bo co miesiac
zmienialy sie przepisy. W kazdym biznasie liczy sie stabilnosc. Jak
wplacasz pieniadze do banku to chcesz miec pewnosc, ze za rok bank
bedzie mial oddzial w tym samym miejscu, miescie i ze bedzie sie tak
samo nazywal.

| Wszystkie moje wypowiedzi na listach | Maciej Lopacinski |
| dyskusyjnych sa tylko i wylacznie | Dzial Telekomunikacji |
| moim prywatnym zdaniem i nie moga | Gazety Wyborczej |
| byc utozsamianie ze stanowiskiem | tel. (+4822) 401481 |
| ,,Gazety Wyborczej'' | M.Lopacinski_at_gazeta.pl |