Re: Serwery komercyjne

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 1995 - 15:35:19 MET DST

Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_mofnet.gov.pl) napisal:
> Sadze, ze o ile nie bedzie nahalnie wciskac kitu, nikt nie
> bedzie go mieszac z blotem. Jednorazowa informacja nie jest
> jeszcze reklama (no, chyba, ze malo w niej informacji, a mnostwo
> slow "najlepszy", "jedyny" itd...).

  Zgadzam sie, dopoki mowimy o newsach. Gorzej jezeli ktos uzywa
E-poczty do np. rozsylania reklam. Wlasnie dzis dostalem w poczcie
reklame jakiegos CDROMa ktory ktos tam sprzedaje. Automatycznie
generuje mailing-liste i rozsyla takie cos. Na takie rzeczy trzeba
reagowac - ja o ta reklame NIE PROSILEM, laduje ona na moim systemie i
moj dysk i moje lacze obciaza. Trace takze czas na zastanawianie sie
skad sie wziela u mnie w skrzynce. Co innego w newsach - jezeli artykulu
nie chce czytac, nie musze. Jak reagowac na takie rzeczy - kazdy wie.
Odeslac z powrotem. Ewentualnie jako zalacznik dodac jakis drobiazg.

jwr

Jan Rychter, <jwr_at_itc.pw.edu.pl>
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr
IRC: Youhou