Autor: Radek Raciniewski (dhe2_at_trident.mof.mofnet.gov.pl)
Data: Mon 10 Jul 1995 - 14:19:02 MET DST
In article <199507031958.VAA19498_at_szarik.tch.waw.pl>,
wojtekp_at_tch.waw.pl wrote:
->Wydaje mi sie ze nie ma prawnych form zabraniajacych takiego dzialania. Nie
->mniej jednak nie podejrzewam aby ktos stosowal (ja nie stosuje) takie
->praktyki z co najmniej kilku powodow:
->
->-- zostanie zingnorowany przez innych internautow,
->-- zostanie zmieszany z blotem (logicznie)
Moim zdaniem, o ile reklamy nie beda zbyt natarczywe i zbyt liczne moze
nastapic najwyzej kill file na taka dzialalnosc. Natomiast w przypadku zalania
reklamami grup newsowych, podejrzewam, ze kilka goracych glow (a sa tacy)
bedzie mialo niedparta ochote wyrazic swoja opinie na ten temat.
Nalezy bowiem wziac pod uwage to, ze na reklame "Probowalam juz wielu
proszkow..." nie mozna odpowiedziec z powodu jednokierunkowosci telewizji, a
na posting mozna odpowiedziec jak najbardziej, i to w dwoch formach:
a) publicznie - w grupie newsowej
b) bezposrednio - poprzez reply
Pozdrawiam wszystkich
Radek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:51:57 MET DST