Re: Windows'95 & bath

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Jun 1995 - 22:41:21 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
>Jestem jak najdalszy od nawracania kogolwiek na jedynie sluszny system, co
>zreszta zaznaczylem w liscie w dalszej, wycietej czesci. Fanem MS-Win nie
>jestem, ale po prostu nie bede udawal, ze tego nie uzywam, bo akurat jest
>moda na inne systemy. Nie bede poswiecal wygody uzywania edytorow tekstu
>czy grafiki pod Win w imie ideowej wiernosci Unixowi. Z drugiej strony, nie
>mam zamiaru ograniczac sie do Win czy czegos w tym stylu jesli chodzi o
>Internet, obliczenia, tym podobne. Po prostu do roznych rzeczy rozne systemy.
> [...]

A wiec czemu ja trabie o wyzszosci OS ? Do tej pory uzywam worda pod
windows, i naprawde czekam na wersje OS-owa. Ten edytor jest po prostu
wygodny, i system nie ma nic do tego.
  Za co chwale OS ? Za to ze nie fika koziolkow przy byle okazji, a to
  jest bardzo wazne (chbya ze ktos uwaza ze nie, ale to jego sprawa).
Byc moze ktos mnie uzna za inkwizytora OS, niech uzna. W porownaniu
z windowze os tez ma wade - strasznie miele dyskiem.
Ale nim mielac potrafi dosc efektywnie robic inne zeczy, podczas
gdy windowze sie kompletnie zatykaja, i przez dlugie minuty mozna
podziwiac szczyt kunsztu grafiki prezentacyjnej objawiajacej sie
w postaci juz historycznej klepsydry :((
Chyba potestuje polfabrykaty beta win 95, jeszcze tego nie robilem,
dlatego nie zabieram glosu na ten temat :)

--
ps: i tak uwazam ,ze najlepszym systemem jaki ukazal sie na pc-ta jest Linux :)
   i naprawde bym byl usatysfakcjonowany, gdyby duze firmy wziely ten system

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       |    mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl    |