Re: Przewagi OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Jun 1995 - 22:24:13 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
>Mam pytanie:
>
>A czy MS Windows nie chodzily by lepiej pod OS/2 ?
>
>Nie trzeba by wtedy WARPowac :-)))))))
>
>--
>Jacek Piskozub
> Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland
> mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
> http://www.iopan.gda.pl/jacek.html

  To sie nazywa OS/2 Warp z wbudowanym kodem windowze :)
Praktycznie z windowzami ma tyle wspolnego, ze uruchamia z nich troche DLL'i
bo wymaga tego sporo windowzowych aplikacji.
Tylko ze ten wbudowany kod windowze wydaje sie mi byc bardziej ubogi
niz zachodnie (przed CE) windowze standard, jeszcze zanim IBM i Necrosoft
sie pozarly :)) ale tyle i tak wystarczy.

--
                                oOOo