Re: Listy na newsach

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 29 Jun 1995 - 19:11:49 MET DST

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:

| Tak, ich glowna wada (newsow) jest to ze dla mnie na przyklad nie
| zawsze dzialaja. (news.coi.pw.edu.pl). List na ktorych mi _naprawde_
| zalezy nie czytam przez newsy, bo za czesto padaja.

A ja bym powiedzial, ze u mnie odwrotnie... :-)
Na listach dyskusyjnych ktore mamy, ciagle trzeba kogos wypisywac, bo
sie poczta do niego odbija (bo ma na przyklad przepelniona skrzynke,
albo mu padla lacznosc na 2 tygodnie i sie wszystko odbija, itp.). Z
newsami nie ma ZADNYCH klopotow. Serwer dziala i tyle.

(A jesli sie nawet zapcha to co z tego? Newsy sobie poczekaja i dojda, jak
sie odetka)

Tomek

--
 _________