OS/2 WARP. Co to je? :-)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 10:30:41 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Mam odpowiedz:
>MS Windows CHODZA LEPIEJ POD OS/2 :)
>To jest wlasnie WARPowanie :)
>karpio

Dawno, dawno temu, gdy sie na tej liscie czlek o cos zapytal bywalo nawet
i tak, ze sensowne odpowiedzi dostal i czegos sie nauczyl miast zostac
zrugany za swe poglady i tepactwo. Niektorzy wprawdzie twierdza, ze to
jeno bajanie i miedzy bajki trza je wlozyc...

Postanowilem sprobowac przywrocic te mityczne obyczaje pradawne i
powaznie o cos zapytac a propos powyzszego tekstu:

Sadzilem dotad (byc moze naiwnie), ze OS/2 WARP emuluje MSWindows, tzn.
wykonuje jego funkcje za pomoca wlasnego kodu. Nie jest ta? Z powyzszego
stwierdzenia Karpia wynikaloby, ze nie. Nie chce mi sie za bardzo w to
wierzyc. Microsoft sprzedalby kod Windowsow IBMowi????

Jesli ktos wie jak to jest naprawde, niech sie odezwie. Niekoniecznie na
liste, jesli Piotr uwaza, ze to nie na temat - moze byc
mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl. Z drugiej strony nie na na razie chyba
listy tematycznie bardziej zblizonej. Kiedys chciielismy w IO PAN
uruchomic liste PECET do takich wlasnie dyskusji ale zrezygnowalismy. Ja
osobiscie jestem teraz raczej za rozwojem Newsow. Moze tam trzeba by
zalozyc pl.comp.pecet ?

To juz drugie pytanie w jednym liscie, wiec na razie wystarczy.

PS. Juz kiedys tu o WARPach intensywnie sie sprzeczano (wiem). Nie
pamietam jednak jakie wnioski z tamtego przydlugawego watku wyniknely.
Dlatego wlasnie pytam.

Z gory dzieki za rzeczowy odpowiedzi na filipiki o wyzszosci jednego OSu
nad drugim dziekowac ani odpowiadac wiecej nie bede.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland