Re: your mail

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Wed 14 Jun 1995 - 16:02:22 MET DST

> wojtekp_at_tch.waw.pl :

> No coz, pokaz mi program na PCeta (DOS, Windows, OS..) ktory sie NIE
> sypie w ogole, poza rzecz jasna programami pod Linuxa...
> A co do WinNT 7.14, OS 4.75, to nie bardzo rozumiem o co Ci
> chodzilo ?

Bardzo konkretnie chodzilo mi o kolejne wersje Windows. Nazwy moga zmieniac,
ale tak jakos sie sklada ze od pol roku wysypywalem Win95 zawsze w ten sam
sposob (oczywiscie coraz to nowsze wersje :)). A zreszta prosze sprawdzic
czy daje sie wyslac poczte do samego siebie. Jesli sie nie zawiesi to bede
szczesliwy. (czy ja wiem ...)

> Z tym sie zgodze ;-) Nie mowiac juz nawet o tym ze nowa 'konstrukcja'
> Win95 jest jeszcze glupsza od normalnej, z klepsydra kolo strzalki
> i lancuchowym otwieraniem okienek...

Nic nowego -- przerost formy nad trescia.

> Nie no, tu nie bylbym az tak kategoryczny. Win 3.1PL dziala u mnie od
> pewnego czasu z wlasciwa sobie szybkoscia i odpornoscia, ale jak mialem
> Win 3.1 w wersji angielskiej, zachowywalo sie to tak samo...

Ciekawie trafiles. ZADNA z widzianych/robionych/testowanych konfiguracji nie
chciala pracowac poprawnie dluzej niz tydzien.

Wojtek

-----
Wojtek Piecek | The drive spec says the capacity is 600mb unformatted
Unix/Internet Fascinate | and 525mb formatted. So where do I find an unformat
wojtekp_at_tch.waw.pl | utility?
Local UNIX Administrator|