Re: your mail

Autor: Slawomir Witold Gorniak (toja_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 14 Jun 1995 - 15:55:43 MET DST

wojtekp_at_tch.waw.pl :

> I co z tego. Ja wraz z moimi kolegami moge wymyslic WinNT 7.14, Novell 14.0
> oraz OS/2 4.75 i nic z tego nie wyniknie. Produkt MS sypie sie tak rowno ze
> az strach myslec. Dziwi tylko ze Kochani sprzedawcy z MS nic jakby na ten
> temat nie slyszeli.

No coz, pokaz mi program na PCeta (DOS, Windows, OS..) ktory sie NIE
sypie w ogole, poza rzecz jasna programami pod Linuxa...
A co do WinNT 7.14, OS 4.75, to nie bardzo rozumiem o co Ci
chodzilo ?

> Tak. Jesli ktos tego nie robil to nic straconego.

Z tym sie zgodze ;-) Nie mowiac juz nawet o tym ze nowa 'konstrukcja'
Win95 jest jeszcze glupsza od normalnej, z klepsydra kolo strzalki
i lancuchowym otwieraniem okienek...

> Tak. I za stare uwazam tylko Windows 3.1 i to w wersji angielskej. Jest to
> jedyna jak na razie wersja ktora dziala.

Nie no, tu nie bylbym az tak kategoryczny. Win 3.1PL dziala u mnie od
pewnego czasu z wlasciwa sobie szybkoscia i odpornoscia, ale jak mialem
Win 3.1 w wersji angielskiej, zachowywalo sie to tak samo...

                        Slawek