Ten wisielczy windows

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 14 Jun 1995 - 17:54:45 MET DST

> Ciekawie trafiles. ZADNA z widzianych/robionych/testowanych konfiguracji nie
> chciala pracowac poprawnie dluzej niz tydzien.
>
> Wojtek

Mi polskie windowze wieszaja sie tak samo czesto jak te angielskie,
oraz wersja posrednia CE. Chociaz ta CE sprawiala mi troche wiecej
problemow od dwoch pozostalych. Instalacja windowze ktora zrobilem,
zaznaczam ze mowie o polskiej wersji (jeszcze nie work grypa :)
dziala od okolo dwoch lat, i nie stwierdzilem zeby miala jakies
tam napady powiesliwosci
   (co wcale nie znaczy, ze twierdze ze wondowze sa niezawodne:)

Jedyna roznica na jaka do tej sie natknalem w korzystaniu z roznych
wersji windowze, to jest to, ze w polskiej wersji
nie udalo mi sie jeszcze uruchomic nwadmin.exe (novell 4.xx) .
Szczerze mowiac widzialem toto dzialajace jedynie pod windowze angielskimi,
pod polskimi nigdy.
Jednak ten byk jest juz sprawa samego novella a nie windowze.

ps: jesli ktos ma jakakolwiek mozliwosc niekorzystania z windowze,
    niech nie korzysta. Z pewnoscia wyjdzie na zdrowie :))

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | E-Mail: ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |