Re: your mail

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Wed 14 Jun 1995 - 15:06:13 MET DST

> Powracajac do licznej ostatnio korespondencji nt. Windows'95 chcial-
> bym zauwazyc, ze system ten funkcjonuje w naszym kraju rozprowadzany
> wsrod klientow Microsoft Poland i Optimus SA jako wersja beta z licencja

Drobna poprawka. Optimus NIE JEST jedyna firma ktora prowadzila promocyjna
reklame produktu MS. Ten "zaszczyt" spotkal firmy bedace m.in w programie
Solution Provider.

> dla instytucji na 5 komputerow. Licencja konczy sie po ukazaniu sie w
> ofercie ostatecznej postaci Windows'95, a sama beta dziala bez zastrze-
> zen do konca tego roku, po czym przez kolejny rok (do konca 1996) przed
> uruchomieniem przypomina o tym, iz wypada juz zakupic Windows'95.
>
> Rozprowadzany przez OPTIMUS'a pakiet zawiera 13 dyskow 3,5" oraz je-
> den dysk optyczny, na ktorym obok zawartosci dyskietek umieszczona jest

Prosze przeczytac wyzej. Prosze o powstrzymanie watpliwych promocji firmy z
Nowego Sacza. Nie zasluzyla sie jak dotad niczym co warto promowac (no chyba
ze popronamy ja do sukcesow Protechu)

> dosyc obfita dokumentacja oraz rozmaite tools'y. Beta, ktora otrzymalem
> jest anglojezyczna i producent zastrzega sie, ze wersja angielska bedzie
> miala premiere NA PEWNO w sierpniu, a wersja polska pojawi sie pod ko-
                 ^^^^^^^^
I co z tego. Ja wraz z moimi kolegami moge wymyslic WinNT 7.14, Novell 14.0
oraz OS/2 4.75 i nic z tego nie wyniknie. Produkt MS sypie sie tak rowno ze
az strach myslec. Dziwi tylko ze Kochani sprzedawcy z MS nic jakby na ten
temat nie slyszeli.

> niec roku.
>
> Na koniec drobne:
>
> A) pytania:
>
> 1. Czy ktos juz przypadkiem instalowal bete Windows'95?

Tak. Jesli ktos tego nie robil to nic straconego.

> 2. Jak sie zachowywala wobec zainstalowanego juz polskiego srodowiska
> Windows 3.1PL?

Jakie srodowisko Windows 3.1PL???? Toz to "srodowisko" pod wzgledem
padalnosci moze konkurowac tylko z Win95. MS zrobil sobie experyment na
krajach Europy Wschodniej i przetestowal na niej kilka swoich pomyslow.

> 3. Czy jest mozliwosc zainstalowania rownoleglego, tzn. z pozostawie-
> niem na dysku "starych" okienek?

Tak. I za stare uwazam tylko Windows 3.1 i to w wersji angielskej. Jest to
jedyna jak na razie wersja ktora dziala.

> 4. Co sie dzieje podczas instalacji angielskiego Windows'95 ze spol-
> szczeniami dokonywanymi na angielskim Windows 3.1 przy pomocy na-
> kladek typu UniWin?

Nie stwierdzilem zadnych problemow.

Wojtek

-----
Wojtek Piecek | The drive spec says the capacity is 600mb unformatted
Unix/Internet Fascinate | and 525mb formatted. So where do I find an unformat
wojtekp_at_tch.waw.pl | utility?
Local UNIX Administrator|