Re: Bajzel w domenach

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 08 Jun 1995 - 11:58:39 MET DST

Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl) wrote:
: o tak! troche roboty z tym by bylo a pozniej jak sie nauczyc tysiaca
: nowych adresow? przyzwyczajenie druga natura czlowieka... nie zapominajmy
: o tym. i Andrzej ma (niestety) racje... w tej chwili NIKT nie jest w
: stanie mi zabronic zarejestrowac sobie na firme domeny
: mojabardzoprywatnafirma.w.warszawie.com - a moze sie myle?

No nie wiem. Zabronic Ci nie zabronia, ale czy zarejestruja?
Chyba ze trzymasz DNS dla domeny .com, .warszawie.com lub .w.warszawie.com

Pierwsze pytanie do przedstwicieli NASK'u - czy jak sie
do was ktos zglosi i powie, ze chce sobie zarejestrowac cos
x.y.z.pl, to czy mozecie powiedziec 'nie, bo sie nam nie podoba' ?
Czy w ogole sa na to jakies prawnie okreslone reguly?
Zdaje sie, ze juz padlo stwierdzenie, ze jakbym chcial zarejestrowac
moja.firma.edu.pl, to NASK sprzeciwilby sie.

A co do domeny .com - to po casusie mtv wiadomo, ze tam regulu ustala
sad najwyzszy USA.

Jarek.