Re: Bajzel w domenach

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 03 Jun 1995 - 16:45:02 MET DST

Witam!

> jednak sie upieram przy swoim. Jak sie rozdrobni wojewodztwa, wtedy
[..]
> | Grzegorz Szyszlo network administrator |

A ja mysle, ze ta cala dyskusja jest zupelnie bez sensu z calkiem
prostego powodu - nie istanieje nikt wladny nakazac przestrzegania
ustalonych tutaj zasad. Poza tym pomysl z tak wielkim skracaniem
nazw uwazam za conajmniej chybiony - zalozeniem porzadkowania domen
bylo to, aby staly sie one *LOGICZNE* i *CZYLETNE*. Wynikaja z tego
nastepujace rzeczy:
1) Jesli mamy robic jakiekolwiek porzadki, powinnismy znalezc/powolac
cos, co bedzie wladne nakazac przestrzeganie ustalonych tutaj regul.
2) Jesli nie znajdziemy nikogo takiego dajmy sobie spokoj, bo i tak
nikt sie nie podporzadkuje.
3) Jesli juz znajdzie sie osoba/organizacja wladna cos zrobic z
nazewnictwem domen to wtedy mozemy przejsc o dyskusji nad samymi
nazwami.
4) Jesli juz przejdziemy do takiej dyskusji to przestanmy za
przeproszeniem pieprzyc o glupotach i wymyslac niestworzone idiotyzmy
w rodzaju tablice rejestracyjne zamiast adresu - przeciez nikt nie
bedzie uczyc sie takich glupot na pamiec, nikt nie bedzie zmieniac
ilustam-tysiecy adresow w kazdej maszynie, nikt nie bedzie
zastanawial sie jaki adres ma teraz jego znajomy, nikt nie bedzie
zmienial ksiazek adresowych, nikt nie bedzie zakladal od nowa list
dyskucyjnych i wiele, wiele innych. Proponowane tutaj rozwiazania, a
zwlaszcza skracanie nazw jest conajmniej idiotyczne - wole napisac 3
literki wiecej i wiedziec o co chodzi, niz domyslac sie ze lu to
Lublin a szl to Lubin w wojewodztwie szczecinskim. Mysle, ze jedynym
rozsadnym rozwiazaniem jest stosowanie nazw wylacznie regionalnych z
pominieciem dodatkow typu edu, ktore wlasciwie niewiele wnosza, bo
jakie ma znaczenie czy maszyna jest wlasnoscia uczelni, osoby
prywatnej (Nawiasem mowiac pod co by takie osoby podchodzily? pod edu
czy moze pod com (o przepraszam... pod kom...)? idiotyzm kompletny).
5) W ogole widoczna jest wielka niechec do jakichkolwiek zmian,
wynikajaca z tego, ze takie zmiany wymagalyby znacznego nakladu pracy
ze strony administratorow, a jak wiadomo nikt nie lubi pracowac bez
potrzeby.

majacy nadzieje na zakonczenie tego bezsensownego trucia
karpio