Re: Posting nie dziala - prosba o pomoc

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Jun 1995 - 20:57:13 MET DST

Wieslaw Dobrowolski (dobrowolski_at_iozi23n.ioz.pwr.wroc.pl) wrote:
| Witam,

| Rozpaczliwie szukam pomocy. Mam problem z news-readerem News Xpress w Windows,
| ale niekoniecznie musi to byc jego wina, wszystkich wiec Unixowcow itp. prosze
| o czytanie dalej...
| Problem jest nastepujacy:

| Nie moge w tymze programie wysylac wlasnych postingow - pojawia sie message:

| "NNTP Error 441 Article posted in the future."

Sprawdz date na swoim PC. Musi byc aktualna. Jesli teraz jest np.
2. czerwca 1995, 20:45 (czasu GMT +0200), to jesli u ciebie jest np.
22:45, to nic dziwnego, zer serwer news nie chce takiego artykulu
przyjac.

Dokladniej wytlumaczone jest to w artykule '### Witamy w pl.test ### DO
NOT IGNORE THIS POSTING!', ktory pojawia sie regularnie (co tydzien) w
pl.test.

| Mam podstawy aby sadzic, ze moj network setup jest OK - uzywam wiele programow
| do Internetu, w DOS i Windows, wszystko dziala. Testowalem rozne news readery,

Z tego wynika, ze wysylasz takze poczte ze zla data. Wyslac ja mozesz,
tylko ze data jest mylaca dla tych, ktorzy poczte te odbieraja...

| Oprogramowanie na serwerze NetWare (ale i lokalnie tez NX zle dziala), wszyscy
| wiec na innych stacjach takze maja ten sam problem.

Sprawdziles to, czy przypuszczasz tylko?
Problem z data moze dotyczyc tylko tego jednego komputera.
Jesli rzeczywiscie wszystkich - to moze synchronizuja sie one jakos z
czasem do serwera Novella, a wtedy problem lezy na serwerze.

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * --------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl