Re: Bajzel w domenach

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 Jun 1995 - 15:26:12 MET DST

> Ja bym uniezaleznial tego od wojewodztw, bo co jak zmniejsz liczbe wojewodztw :)
>
> Piotr Maj
> maj_at_pg.gda.pl

jednak sie upieram przy swoim. Jak sie rozdrobni wojewodztwa, wtedy
nazwa bedzie odpowiadala nazwie czegos w rodzaju makroregionu.
Zas jesli sie wojewodztwa polaczy na powiaty, wtedy bedziemy mieli
do czynienia z podregionami.

Ktos trafnie zauwazyl ze w nazwie rejestracji tylko pierwsza litera jest
teraz jednoznaczna. Jednak przypominam, co napisalem powyzej.

Proponuje uzycie PIERWSZEGO STOSOWANEGO SKROTU.

a one sa 3-literowe, i dosc dobrze odzwierciedlaja pelna nazwe.

pewnie moja propozycja (raczej szkic) ma pewne wady ktorych ja nie widze.
Ale jesli sa, prosze o opinie na ten temat.

pozdrawiam,

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | E-Mail: ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |