Re: Rozklad jazdy pociagow juz dostepny

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Tue 23 May 1995 - 08:56:05 MET DST

Witold Jurczyk (wjur_at_pg.gda.pl) wrote:
 |Witam.
 | Postaram sie odpowiedziec hurtem na pytania zadane w grupach
 |news-owych oraz otrzymanych poczta.

 |: Trzeba niestety przyznac, ze ta Mazovia jest dosyc bolesna ...
 |:
 |podobne sugestie padly od
 |Krzysztofa Kawy i Michala Szymanskiego
 |Po namysleniu postanowilem odpowiedziec obszerniej na liscie pl.comp.ogonki
 |Tu napisze tylko, ze z "wycieciem" polskich liter moze byc klopot,
 |prawdpopdobnie da sie dolozyc lattin2 (choc zdaje sobie sprawe, ze
 |nie uszczesliwi on wysztkich).

A nie moznaby dolozyc temu niejako "na wyjsciu" filtra,
zamieniajacego Mazovie na co kto chce? Wyobrazam to sobie tak:
Uzytkownik wywoluje nie sam rozklad jazdy, tylko program, ktory
pyta go o wymarzony standard polskich znakow (i o co jeszcze
przyjdzie wam do glowy), nastepnie uruchamia jako drugi proces
ten rozklad jazy, przekazuje mu komendy, a wyniki odbiera,
filtruje i dopiero wyswietla. Po wyjsciu z rozkladu jazdy konczy
dzialanie.

 |: Poza tym interfejs do WWW ...
 |telnet://mars.pg.gda.pl/
 |a serio, to moze nie byc proste - jak na razie system pracuje w trybie
 |on-line o interfejsie do www mozemy mowic, w przypadku systemow opartych na
 |zasadach klient-serwer.

No, wydaje mi sie, ze rozne funkcje programu sa uzyskiwane przez
wywolywanie odpowiednich procedur. Wiec moze daloby sie wyrzucic
w niezbyt skomplikowany sposob ze zrodel caly interfejs
uzytkownika, zastapic go znacznie prostszym, wymagajacym podania
kupy opcji w linii komend i dajacym jeden wynik przy kazdym
i jeszcze kupa innych opcji, umozliwiajacych wybranie tylko
porannych pociagow itp.). Tego sie oczywiscie nie da normalnie
uzywac, ale to latwo podlaczyc do skryptow CGI i umiescic na WWW
(i dodac dowolne filtry polskich liter przy okazji).

 |Krzysztof Kawa (ind09_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl) wrote:
 |: (...) nowy rozklad od 27 maja.
 |>
 | Jezeli "sie wyrobie" i moi partnerzy tez to na marsie bedzie
 |dostepny nowy rozklad wraz z jego zmiana na "letni".

Fajnie!

 |A za zdania:

 |: Podziekowania (mam nadzieje, ze publiczne) za udostepnienie systemu.

 |: Swietne !

 |: Super !!!

 |: Pomysl switny !! Calosc nie dziala jeszcze idealnie ale to jest krok we
 |: wlasciwym kierunku!!

 |Bardzo dziekuje, mam nadzieje, ze pozwola one kontynuowac prace (a jeszcze
 |jest troche w przypadku tego systemu do zrobienia.

To jeszcze ja sie dolacze: swietny pomysl!

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.