Re: Rozklad jazdy pociagow juz dostepny

Autor: Witold Jurczyk (wjur_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 22 May 1995 - 18:53:39 MET DST

Witam.
        Postaram sie odpowiedziec hurtem na pytania zadane w grupach
news-owych oraz otrzymanych poczta.

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: Choc do zludzenia przypomina to wersje, ktora kupilem kiedys
: na dyskietce.
:
Nic dziwnego, wersja ta zostala opracowana przy wspolpracy wlasnie autorow
wersji sprzedawanej na dyskietkach.

: Czy Ty za to muszisz placic ?
Program sie sprzedawany komercyjnie wiec kupilismy licencje, placac za nia.
Na samym zakupie jednak sie nie skonczylo i oprocz pieniedzy
potrzebna byla dosyc intensywna wspolpraca z dostawcami.
Tak wiec oprocz slowa "Pieniadze",
wazniejszym (i moim zdaniem kluczowym) bylo i jest slowo "Wspolpraca".

: Trzeba niestety przyznac, ze ta Mazovia jest dosyc bolesna ...
:
podobne sugestie padly od
Krzysztofa Kawy i Michala Szymanskiego
Po namysleniu postanowilem odpowiedziec obszerniej na liscie pl.comp.ogonki
Tu napisze tylko, ze z "wycieciem" polskich liter moze byc klopot,
prawdpopdobnie da sie dolozyc lattin2 (choc zdaje sobie sprawe, ze
nie uszczesliwi on wysztkich).

: Poza tym interfejs do WWW ...
telnet://mars.pg.gda.pl/
a serio, to moze nie byc proste - jak na razie system pracuje w trybie
on-line o interfejsie do www mozemy mowic, w przypadku systemow opartych na
zasadach klient-serwer.

Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl):
: Tylko po co do znalezienia polaczenia jest wymagana data podrozy?
Bo mozesz szukac polaczenia nie koniecznie na dzis (powiedzmy, ze jest
poniedzilaek), ale np. w niedziele, kiedy obowiazuje troche inny rozklad.

Krzysztof Kawa (ind09_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl) wrote:
: (...) nowy rozklad od 27 maja.
Michal Szymanski <msz_at_bulge.astrouw.edu.pl>:
> Druga uwaga, to o ile dobrze zauwazylem, KRJ dostepny przez siec konczy
> swa waznosc za 5 dni. Czy bedzie nowa wersja?

        Jezeli "sie wyrobie" i moi partnerzy tez to na marsie bedzie
dostepny nowy rozklad wraz z jego zmiana na "letni".

A za zdania:

: Podziekowania (mam nadzieje, ze publiczne) za udostepnienie systemu.

: Swietne !

: Super !!!

: Pomysl switny !! Calosc nie dziala jeszcze idealnie ale to jest krok we
: wlasciwym kierunku!!

> Gratuluje umieszczenia KRJ w sieci Internet!

Bardzo dziekuje, mam nadzieje, ze pozwola one kontynuowac prace (a jeszcze
jest troche w przypadku tego systemu do zrobienia.

                                        Pozdrowienia
                                        - Witold Jurczyk