Re: NASK - co z linia satelitarna?

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_frodo.nask.org.pl)
Data: Tue 23 May 1995 - 08:42:10 MET DST

On Tue, 23 May 1995, Maciek Uhlig wrote:

> Wyglada na to, ze powoli przyzwyczajamy sie do stanu, w ktorym
> nie mamy linii 2 Mbps do Szwecji. To juz kilka dni. Chyba juz pora
> zapytac kolegow z NASK: jak dlugo jeszcze bedziemy praktycznie odcieci
> od swiata? Czy Wy naprawde nie rozumiecie, ze powinniscie na biezaco
> informowac o stanie sieci i pracach nad jej uzdatnieniem? Domagaja sie
> tego ode mnie moi uzytkownicy, a ja domagam sie od Was.
>
> Ile razy mozna w kolko pisac o tym samym?
>
> Maciek Uhlig

W ciagu ostatnich kilku dni (od 19 maja) nie mielismy zadnych problemow z
linia satelitarna. Cala noc z 18 na 19 maja byly problemy ze stacja
nadawcza w Sztokholmie o czym byla informacja na POLIP-ie. Od dego mementu
linia satelitarna dzialala bez zastrzezen. Prosze o informacje kiedy pan
zaobserwowal trudnosci z lacznoscia i jakiego rodzaju one byly.

Irek Neska