Re: HP & sendmail

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 06 May 1995 - 19:33:58 MET DST

> ] 2. Czy ktos spotkal sie z problemem nierozpoznawania MX records przez sendmail'a.
> ---
> Uwazam ze to (prawie) niemozliwe (mam HP 2.5 roku) - spotkalem sie z
> bardzo dziwnym objawem jeden, jedyny raz - serwer pocztowy na mojej
> podsieci (ale nalezacy do innego instytutu) byl tak skonfigurowany, ze
> poczte przyjmowal tylko z jednego komputera (tego MX) z innymi nie chcial
> gadac -- tu nie moglem sobie poradzic.
>
> Wojtek

Ja za to spotkalem sie z jeszcze inna zecza. Jak server HP nie ma odpalonego
nameservisu, wtedy ma straszne problemy z przyjmowaniem poczty.
z wysylaniem rozumiem, ale z przyjmowaniem ???

aha. jeszcze zauwazylem ze HP zadaje pytanie nameserverowi nawet
przy uruchomieniu pod VUE edytora tekstowego, albo wogole czegokolwiek.
Tak ze po zdolowaniu nameservera praca pod VUE jest niemozliwa.
Czy ktos ma podobne problemy ?

                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | E-Mail: ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |