Re: WebSpace, "poniewaz swiat nie jest plaski"

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Sat 06 May 1995 - 16:36:29 MET DST

> No tak, ale czy to jest produkt komercyjny czy PD.
> Jesli komercyjny i na razie jest tylko na Irix to smiem watpic czy
> szybko podbije swiat ...

Na razie jest to beta wersja, w przyszlosci ma byc za darmo albo 49
USD.

> Z drugiej strony standard reprezentacji obiektow 3D w WWW jest
> ewidentnie potrzebny, a na razie widac ledwie kilka propozycji.

Tak, wydaje mi sie, ze VRML to dopiero poczatek, ale chyba istotny.

Jest to dostepne poprzez www.sgi.com.
> --wojtek

Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland