Re: HP & sendmail

Autor: Mariusz Piwnik (maniek_at_wip.pw.edu.pl)
Data: Mon 08 May 1995 - 09:59:33 MET DST

Grzegorz Szyszko napisal:

> Ja za to spotkalem sie z jeszcze inna zecza. Jak server HP nie ma odpalonego
> nameservisu, wtedy ma straszne problemy z przyjmowaniem poczty.
> z wysylaniem rozumiem, ale z przyjmowaniem ???
>
> aha. jeszcze zauwazylem ze HP zadaje pytanie nameserverowi nawet
> przy uruchomieniu pod VUE edytora tekstowego, albo wogole czegokolwiek.
> Tak ze po zdolowaniu nameservera praca pod VUE jest niemozliwa.
> Czy ktos ma podobne problemy ?

Tak ja mam takie problemy ale juz zdazylem sie do tego przyzwyczaic .
Objawy takie sa rowniez wtedy gdy nameserver traci kontakt ze swiatem, np
przerwane lacze wtedy nie ma mowy o pracy ze standardowym VUE,,pracuje jedynie
Fail Session i VUE Lite ...

dziwne bo nie wyczytalem o takich problemach w comp.sys.hpux ...

mam propozycje aby zebrac adresy do osob zajmujaccyh sie HP bo generalnie w
Polsce dominuje SUN i tacy ludzie ze soba maja kontakt. No chyba ze taka grupa
ludzi istnieja ja nie jestem doinformowany
Jesli ktos zajmuje sie HP prosze o przeslanie informacji na adres

maniek_at_wip.pw.edu.pl

pozdrawiam

Mariusz "Maniek" Piwnik