Re: SORRY: UNIX HTML Edytor

Autor: Kacper Nowicki (kacper_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 14:07:33 MET DST

Nie widzialem, jeszcze zadnago _naprawde dobrego_ edytora do HTML.
Ale mozesz oczywsicie uzywac html-mode do Emacsa. Z kolorwaniem
sekwencji sterujacej, dodawaniem daty ostatniej modyfikacji w formie
komentarza, etc.

Nasz lokalny 'podrasowany' mozesz dostac od Michala Jankowskiego:
Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl

Jest tez tkHTML z wlasnym previewerem (mam wersje umozliwiajaca
pisanie polskic literek), ale i on nie jest idealny.

Wersja standardowa jest w archiwach Tcl/Tk ftp.aud.alcatel.com

Kacper

Kacper Nowicki e-mail: Kacper.Nowicki_at_fuw.edu.pl
Physics Department Computer Center
Hoza 69, 00-681 Warszawa, Poland fax:(48)(22)294309,(48)(2)6226154