Re: o co sa gazety

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_mofnet.gov.pl)
Data: Wed 05 Apr 1995 - 15:48:59 MET DST

krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl (Krzysztof Mlynarski) wrote:

> Bullshit! Kazda gazeta Kolego, to ma sluzyc przede wszystkim przekazywaniu
> rzetelnej informacji czytelnikom.. a dopiero pozniej, napychaniu kabzy
> zespolu i szefostwa tejze. Jesli uwazasz inaczej, to zmien prace.

Gazeta, jak kazde inne przedsiebiorstwo, sluzy jednak do nabijania kabzy.
Albo do tego, do czego chce jej uzywac wlasciciel. Pan Gorbiel chyba
lepiej wie do czego sluzy GazWyb, skoro tam pracuje.

Pozdrawiam,
                                  Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.