Re: Lista dyskusyjna dotyczaca BAZ DANYCH.

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_pozman.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 1995 - 13:54:21 MET DST

> Na ten list, Piotrze wolalebym odpowiedziec Ci prywatnie, zeby nie zasmiecac
> listy, ale coz, nie znam Twojego adresu. Piszac o liscie nie mam na mysli,
> czegos, co zastapi podrecznik - gdyz na moim etapie jest to rzecz niezasta-
> piona :-) - lecz to, co sam powiedziales. Fakt, ze jestem nowicjuszem
> w zakresie baz danych wcale nie oznacza, ze ta lista bedzie dla mnie chin-
> szczyzna. Nawiasem mowiac moim kryterium przyswajania informacji jest:
> na ile dla mnie jest to interesujace, a nie: na ile rozumiem, to co ktos
> [...]

Jesli tak to naprawde sie ciesze. W poprzednim liscie nie dosc
jasno to powiedziales (albo ja nie zrozumialem) i dlatego
radzilem Ci zaczac od podrecznikow.
Moj list nie byl w zalozeniu atakiem na Ciebie, chodzilo mi
tylko o ostrzezenie Szanownego Grona przed mozliwymi skutkami,
takimi wlasnie jakie mialy miejsce na wymienionych przeze mnie
listach dotyczacych prgramowania w jezykach Borlanda.

Chyba dobrze ze odpowiedziales na liscie - gdyz podejrzewam ze
nie tylko ja moglem miec takie obawy.
Co do adresu "prywatnego" - jesli tak to mozna okreslic -
to zwykle jest on widoczny w naglowku kazdego listu.
Jesli nie jest, to podaje: piesik_at_pozman.edu.pl.

Lacze pozdrowienia

Piotr Piesik