Mapa polaczeni Polskiego Internetu

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Apr 1995 - 13:06:43 MET DST

W dzisiejszej, wroclawskiej Gazecie Komputerowej (dodatek do GW) jest
informacja o lokalnym MANie. Informacji udziela prof. Bem. Niby nic
ciekawego, ale zamieszczono mapke polaczen polskiego IP. Pozwolilem
sobie ja zeskanowac (przepraszam za jakosc - ale kopia tylko z gazety) i
umiescic w http://www.immt.pwr.wroc.pl/~myszka/mapa.gif, tak zeby kazdy
mogl sprawdzic jak powinien byc (bedzie, moze byc - niepotrzebne skreslic)
podlaczony.

Pozdrowienia
Wojtek

PS. Ja oczywiscie nie wierze w fakty tworzone przez dziennikarzy, ale... W