Re: Lista dyskusyjna dotyczaca BAZ DANYCH.

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_kubus.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 1995 - 12:04:39 MET DST

Na ten list, Piotrze wolalebym odpowiedziec Ci prywatnie, zeby nie zasmiecac
listy, ale coz, nie znam Twojego adresu. Piszac o liscie nie mam na mysli,
czegos, co zastapi podrecznik - gdyz na moim etapie jest to rzecz niezasta-
piona :-) - lecz to, co sam powiedziales. Fakt, ze jestem nowicjuszem
w zakresie baz danych wcale nie oznacza, ze ta lista bedzie dla mnie chin-
szczyzna. Nawiasem mowiac moim kryterium przyswajania informacji jest:
na ile dla mnie jest to interesujace, a nie: na ile rozumiem, to co ktos
chcial powiedziec. A gdy stwierdze, ze to mogloby sie przydac, to wtedy
zrobie rundke po ksiegarniach i bibliotekach.
Pozdrowienia

Artur Czechowski ( arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)

PS.
   A ksiegarnie sobie znajde :-)