Re: os2 warp 3 vs win96 (under construction... :))) )

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 03 Apr 1995 - 17:40:28 MET DST

Poniewaz moj zacny adwersarz przeszedl samego siebie, pozostawiam
co celniejsze jego wypowiedzi bez komentarza. I uruchamiam killfile,
czego i sobie i panstwu zycze...

Andrzej Gorbiel

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: Do innych subskrybentow: teraz przynajmniej
: wiemy z kim mamy doczynienia
: a jesli ktos jest dziennikarzem dla pieniedzy -> patrz uwaga nizej.

: Poniewaz nie zrozumial Pan co chcialem powiedziec postaram sie
: wyjasnic to mozliwie najprosciej: przede wszystkim chodzilo o
: niezaleznosc finsowa - jesli ktos zmienia zdanie pod wplywem
: pieniedzy to ja bardzo przepraszam, ale okreslenie prostytucja jest
: jak najbardziej na miejscu.

: Och... Proponuje pic wieksze ilosci Kakao - Kakao zawiera duze ilosci
: magnezu. Niedobor magnezu powoduje czesto dolegliwosci przypominajace
: lekki niedorozwoj umyslowy.

: Owszem - jak kazdy wolny czlowiek w tym kraju mam prawo do
: wypowiadania swojego zdania na dany temat - jest to jedno z moich
: podstawowych i niezbywalnych praw. Oczywiscie sa osoby ktorym to
: bardzo przeszkadza, ale to juz nie moja sprawa.
:
Mi nie przeszkadza. Prosze kontynuowac!

: Coz... jakosc informacji odpowiada mniej wiecej jakosci dziennikarzy
: ktorzy te informacje dostaja

: znow atakuje biedna i wszechwiedzaca Gazete
:
Caly czas raczej _mnie_, ale skoro to Panu poprawia samopoczucie...

: przejaw najwyzszej kultury dyskusji...
: z powazaniem
: Andrzej Karpinski