Re: porownanie: Mosaic - Netscape 1.1b for Win

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Mon 03 Apr 1995 - 19:26:24 MET DST

> : > Interfejs chociaz jest sprawa gustu jest ladniejszy - podoba mi sie
> : > lepiej tylko "kulka ziemska"(w M) - mrugajace N jest chyba gorsze.
>
> : A mi sie najbardziej podoba Sunowki hot-java, choc to tylko wersja alpha.
> a co to jest hot-java ???
> : --wojtek
>
> Marcin;)
Java to jezyk programowania, obietktowo zorientowany, interpreter.
Przy jego pomocy zbudowano "browser" Hot-Java.
Wszystko to w firmie Sun i na Sun-ie na razie tylko to dziala
(ma byc pod Windows i Mac).
Wiecej oczywiscie w http://www.sun.com
Poniewaz nie mam tu suna to chetnie uslysze wrazenia z korzystania z
Hot-Java.

Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland