Re: os2 warp 3 vs win96 (under construction... :))) )

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Apr 1995 - 15:45:05 MET DST

Tomasz Wasiak wrote:

> Czys Ty choc widzial raz Corela ?!?!...

Intensywnie uzytkowalem go przez dwa lata, razem z MSW itd. na kilku PC (od
386SX 4MB do 486DX2/66 z roznymi dyskami i drukarkami.

> (...)
> A to ciekawe.....

Wlasnie.. to ciekawe, jak mozna wyprodukowac takie badziewie.
Zawsze myslalem, ze Microsoft stac na zatrudnienie programistow? :)

> (...)
> Co jest _s_m_i_e_s_z_n_e_! - 386 z 4MB!!!
> Tee, Ty sie przejdz po biurach, administracji i zakladach pracy- tam stoja
> jeszcze XT i AT - a 386 jest maluuuutko!
> Nie znasz rynku!- widzisz tylko, pewnie, to co jest na Twojej uczelni!
> A i tego tez nie jestem pewien! Zobacz na czym niekiedy pracuja nasi
> studenci, a dopiero potem gadaj glupoty!

Przepraszam, czy studenci uzywaja nagminnie DTP na swoich maszynach???
A oprocz tego... wiekszosc uzytkownikow samochodow w Polsce, to uzytkownicy
maluchow, ale z tego naprawde nie wynika, ze maluchy sa najlepsze.

Co wiecej.. ja naprawde boleje nad tym, ze studenci pracuja na tym, na czym
pracuja - ale uczelnie nie mialy pieniazkow, aby im zakupic cos lepszego,
choc nie wszedzie. Ostatnio np. dowiedzialem sie, ze na PW robi sie
laboratoria wyposazone w SUN'y jako stanowiska robocze (lacznie
kilkadziesiat maszyn). Tam studenci nie beda pracowac na MSW... ma MIMUW -
tez w Warszawie, studenci pracuja na PC, ale pod Linux'ami. U nas w pracowni
tez stawiamy coraz wiecej unix'ow. A jesli ktos sie upiera przy MSW... coz.

> A teraz na temat:
> Sam uzywam, ucze i pisze programy na Windows - i nie mam z nimi
> najmniejszego klopotu. Najbardziej rozpowszechniona na SWIECIE siec
> LAN - Nowell (wszystkie badania statystyczne to potwierdzaja) nie ma z nimi
> problemow - a sprobuj na nowellu dac OS'a!

Przyszedl do nas jeden facet.. instalowal OS/2 na swoim 486. Podlaczylismy
go na moment do sieci, bo pare plikow trzeba bylo przegrac z Novell'a
wlasnie. Pliki zostaly skopiowane z Novell'a bez klopotu (owszem, facet jest
zaawansowanym uzytkownikiem OS/2 i sam sobie to ustawial).

> Jednym slowem wole Windows 3.11-sprawdzone, dzialajace poprawnie
> i posiadajace _wiele_ oprogramowania - niz cienki i malo popularny OS
> (nawet Warp)!

Hmmm... czy Ty wogole znasz OS/2? Odnosze wrazenie, ze znow nie widziales
tego o czym piszesz - jak i Twoj poprzednik. Coz... naprawde lepiej cos
poznac, zamiast sie bezsensownie zacietrzewiac....

> Nie licz ze OS szybko zdobedzie zwolennikow - zbyt wielu ludzi woli
> uzywac komputera do jakis konkretnych prac -edytory, arkusze,
> specjalistyczne programy - chodzace wszak juz pod Windows- niz bawic sie
> niesprawdzonymi, niepewnymi nowinkami - a wez pod uwage ze poprzednie
> wersje OS'a byly do kitu.

Znam kilka osob, ktore uwazaja, ze OS od wersji 2.1 jest sprawnie
dzialajacym produktem. Co do srodowiska pracy i sprawdzonych systemow, to i
tak uwazam, ze winno sie dzialac na stacjach RISCowych i wyzej, i pod
X-Windows itd. I niestety tu MSW nie ma nic do gadania.

Wracajac do OS/2 ... on wlasnie umozliwia uzycie aplikacji MSW, z tym, ze
one nie padaja pod OS/2, tak, jak to czynia pod MSW.

> Tee, Ty to mow za siebie - wszyscy krorym pokazalem Twoj list, mimo
> ze podobno do "srodowiska" naleza - popieraja zdanie p.Gorbiela!

Bo sa fanami MSW! :) Ale napewno im to przejdzie (wyrosna z tego :)))
ja tez kiedys sie fanowalem MSW, ale mi to dawno przeszlo. :)

> Przepraszam Wszystkich za ton tego listu, ale szlak czleka trafia, gdy
> na liste trafiaja takie straszne i bezpodstawne obelgi od p.Krzysia!

A mnie szlag trafia, gdy pan Gorbiel uprawia tania i nieprawdziwa propagande
na liscie rowniez, a inni jeszzce (nie znajac nic oprocz swego MSW) sie tym
niezdrowo ekscytuja.

                                        Pozdrawiam,
                                           -Krzysio

  | E-mail:                        =Unix/Network Security Expert= |
  | krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl    IRC:  Krzysio    Radio: SQ5ASM |
  | root_at_hebe.umcs.lublin.pl       Voice phone:   +48-81-37-56-76 |
  | 3W home page: http://hebe.umcs.lublin.pl/Krzysio/Krzysio.html |
  |     "You can't kill ... what was killed before ..."           |
  |                                     - unknown vampire         |